úterý 21. prosince 2010

Sex Pistols...





...je nejen moje oblíbená kapela:) Historické zbraně mě vždycky fascinovaly. Já a moje nová beranice na zimním lovu...

10 komentářů:

  1. Ano, měla radost :)
    Tak držím palce! :)
    A krásné fotky, moc Ti to sluší, i když... S tou pistolí v ruce bych Tě asi potkat nechtěla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Thanks for your great comment :) i appreciate it!

    you are really beautiful ^_^

    xx
    Marc

    OdpovědětVymazat
  3. stana, thank you so much for your amazing comment!! merry christmas! we love your hat and the gun :))

    xx, Sabinna and David

    http://broken-cookies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Jeej super baranica. Milujem baranice. Aj ja mam :D

    OdpovědětVymazat
  5. dík za vzkaz:) momentálně nemám dostatečné finance, ale líbí se mi velice :D

    OdpovědětVymazat
  6. po tom co dlouho sleduju tvůj blog ti konečně můžu napsat komentář :D

    Dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  7. super, super, super!!! bezva čapka!!!

    OdpovědětVymazat