čtvrtek 3. března 2011

Vyhlížím jaro - Waiting for the spring





wearing: H&M dress, 3Suisses shoes and handbag, ??? jacket, ??? rabbit vest, Gucci sunglasses, Burberry watches
Přemýšlela jsem o tom, že si opatřím LV kabelku. Šla jsem se projít po kolonádě, a zjištění? Vuittonku má každá (Ruska :).... Tuhletu od 3Suisses jsem si zamilovala na první pohled. Jsem s ní spokojenější než spokojená. LV mě už neláká...


Nikdo neví, co má vlasně smysl. Nikdo neví, co je správné, co je dobré a objektivní pravda neexistuje. Nejsem skeptik, nebojte.... Každý má své hodnoty, každý přisuzuje věcem, jevům, událostem, pocitům jiné hodnoty - naštěstí. Axiologie mě naprosto uchvátila.

Nobody knows whre our sense is. Nobody knows, what´s wright, what´s good and the objective truth doesn´t exixt at all. I am not a skeptic, don´t be afraid...Everybody has own valuation to different things, feelings...Axiology hes impressed me at all.

14 komentářů:

  1. Moc ti to sluší! :-)
    Mám otázku: ty máš přirozeně kudrnaté vlasy a žehlíš si je? Jen mi přijdeš, že je tu máš takové "huňaté" :-) ale nemyslím to nijak zle!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný outfit! :) A hrozně Ti sluší ty brýle :)
    A ta kabelka! Moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc, měla jsem přes noc copánky, poslední dobou se mi líbí huňaté vlasy. Kulou ani žehličkou bych své vlásky neničila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Aha! Záhada rozluštěna :-)
    A děkuji moc, jůů, jako francouzka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. nato ze nepouzivas kulmu ani zehlicku tvoje vlasy vyzeraju dost znicene a vysusene.... nehovoriac o tom, ze na tento typ vlasov sa vobec nehodi tvoj strih a mali by byt urcite zostrihane dopostupna. ...mirka

    OdpovědětVymazat
  6. Dé vlasy jsou krásné, miluji je takové, jaké jsou. Nikdy jsem je nestříhala, nezastřihávala, takhle mi rostou celých 20 let. Je mi jedno, co si kdo myslíte o tom, jak by se vlasy měly stříhat..... Mám své vlasy ráda a všichni jsou z ncih na větvi, když někde hrajeme a všem se líbí. Komu ne, ať si škubne, draná Mirko, která máš určitě krátké vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  7. ako si vydedukovala z mojho prispevku, ze mam kratke vlasy? nepisala som to preto, ze by som ti tie tvoje dlhe zavidela =D mam dlhe vlasy a dost na nich lipnem, da sa povedat... preto sa zaujimam o to, co je pre ne dobre, aby vyzerali lesklo a zdravo a viem, ze pravidelne zastrihavanie je mozno aj ta najdôlezitejsia vec. ale vidim, ze negativny komentar znasas dost zle - tak uz radsej nebudem nic pisat, drahá stanka. ...mirka

    OdpovědětVymazat
  8. Kritika mi nevadí. Vadí mi jízlivost.

    OdpovědětVymazat
  9. Máš pekný blog a aj už rozoberané vlasy páči sa mi že su husté máš nového followera :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahooj, moc děkuju! :-) Adresu už jsem ti poslala ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tú tvoju kabelku som si zamilovala aj ja.. i ked na lv som veru nezanevrela... :)

    odkial ju mas? teda kde si ju kupila ta znacka mi nie je znama

    OdpovědětVymazat
  12. Ta kabelka je z 3Suisses.cz. Je to kvalitní kožený kousek, mají ji i v pudrově růžové. Vejde se do ní docela dost věčí, až se divím:)

    OdpovědětVymazat
  13. Tyblaho.. nezastrihavat konecky 20 let? :D Ja bych se zblaznila, asi mas dar od prirody, ze vlasy jeste nevypadaji uplne hrozne a znicene.. Ja striham kazdy pulrok a to uz tehdy me konecky vypadaj bidne;)

    OdpovědětVymazat