neděle 22. srpna 2010

Šaty a jehly - Dress and Heels






Každá žena by měla mít své oblíbené šaty a jehly. Samozřejmě, že pánský styl je také sexy, ale minišaty v kombinaci s jehlami vykouzlí dlouhatánské nohy a každého upoutají!!! Tyhle moje nové botičky jsou nyní mým favoritem číslo jedna a mají jehlu 13,5 cm! Platforma má 3 cm, tančila a zpívala jsem v nich celou noc a nožky byly jako v bavlnce!!!

Every Woman should have her favourie dress and hels. Men-style is also sexy, of course, but minidress worn with high heels makes Your legs so so long and catches everymen´s eyes!!! Those my new darlings are my favourites now! They have the heel 13,5 cm high, the platform is 3 cm high. I have been dancing and singing in those all the night long and my feet were feeling well!!!

5 komentářů:

  1. kočka :))
    ja mámvam v nových topánkach na opätku väčšinou také stavy, že najprv ma neuveriteľne tlačia a nervujú, ale neskôr si zvyknem a cítim sa v nich ako v papučkách... :) ale to závisí asi od kvality a prispôsobivosti... :))

    OdpovědětVymazat
  2. 13,5 cm? tak to už je sakra dost...

    OdpovědětVymazat
  3. no ak sa mam priznat, ja mam pansky styl a dlho som svoje oblubene saty ani ihly nemala. Az kym som nebola s muzom pozvana na svadbu a musela som trochu zacat zhanat. A prekvapila som samu seba, ked som si nakoniec kupila saty a lodicky, v ktorych vyzeram ako princezna :D inak tiez som mala leopardie obdobie ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi moc milá, že jsi mi nafotila tu kabelku. Je nádherná, ale pro mě nepraktická, protože vypadá strašně maličká a já bych ji chtěla využívat hlavně na pláž. Ale i tak děkuji moc! A v těch leopardích šatkách jsi opravdu kočka!

    OdpovědětVymazat
  5. Vsemu verim! Kdyz jsou boty kvalitne udelane jsou pohodlne pri jakekoliv vysce ci sklonu :) Odkud jsou tyto?

    OdpovědětVymazat