středa 1. září 2010

Svatební - Wedding






Přemýšlela jsem, které své šaty mám nejradši. Jednoznačně jsou to tyhle svatební - zpívám v nich na svatbách. Šila je moje maminka na můj návrh. Jsou z bílého saténu a škrobeného tylu. Živůtek zdobí pštrosí peří a kamínky Swariwski. Celé jsou podšité bavlnou, jsou velice příjemné. Dlouho mi trvalo, než jsem k nim sehnala ty správné botky a tuhle parádní čelenku...

This is my favourite dress - I sing in those at Weds.It is both mine and my mother´s work. I love the dress, I could wear it all the time!

6 komentářů:

  1. Tak ty jsou fakt perfektni! Jeste o to vic ze jsi si je navrhla sama a mamka dokazala takhle krasne usit.

    Chuderky nevesty jakmila vstoupis na podium musi zelenat zavisti..

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou vážně kouzelné!! Plus ta čelenka, dodala tomu něžnost :) líbí se mi to!

    OdpovědětVymazat
  3. wow tie su krasne to musi byt uzasne prezliekat sa na taketo krasne podujatia ako svadby:) vazne krasa!

    OdpovědětVymazat
  4. Kouzelne saty, jako pro princeznu! Moc ti slusi, jsou bajecne :)) Na svoji svatbu bych si je neoblekla, haha, moc rajcovni, ale na svatbu nekoho jineho hnedka :)))
    Dekuji za pozvani, moc si toho vazim ;) Ale mas pravdu, KV jsou trochu z ruky... Ale chystam se do Varu nekdy zacatkem listopadun s pritelem, jestli budes mit nekdy tak koncert rada prijdu! :)))

    OdpovědětVymazat
  5. vazne zajimave saty...a moc ti slusi!

    OdpovědětVymazat