sobota 29. ledna 2011

"Vy jste Lady Gaga?" - "Are You Lady Gaga?"



To byl báječný ples! A já jsem měla nejhezčí šaty a nejhezčí boty:) Je mi úplně fuk, co si kdo myslel, já jsem se bavila výborně! Moc fotek jsem ve víru zábavy nepořídila, ale podařilo se mi odchytit dva z těch všech polapených fešáků :)
(Nějaká trubka se mě fakt ptala, jestli jsem Lady Gaga. Vážně mě nezajímá, co si o mém outfitu kdo myslí. Nebyl záměr připomínat kohokoliv. Když jí to irituje, tak se má koukat jinam, a když mi to závidí, tak si to může oblíct sama - ale hlavně: NEPRUDIT!)

It was a wonderfull ball! I had the most beautiful dress and heels. I don´t care what people think, but I´ve had a great time! I didn´t get much photos (in couse of the amusement), but I´ve caught many boys, those are just two of them:)
(Some girl asked me, if I am Lady Gaga. I really do not care what people think about my outfit. I didn´t try to look like anybody. If it irritated her, she just had to look somewhere else and if she envied me, she had to dress it herself - but mainly - do not annoy me!)

4 komentáře:

  1. Děkuju moc :)
    Já Coelha míluju, jeho knížky přečtu vždy jedním dechem :)
    Super fotky, jako vždy ti to moc sluší! :)
    A takových trubek si holt nevšímat... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Yep dear :) i like cats ^_^


    xx
    Marc.

    OdpovědětVymazat