pondělí 11. dubna 2011

Křivák na 2 způsoby




2. outfit: 3Suisses skirt & body, Love Label heels, Emporio Armani leather jacket
1. outfit: 3Suisses skirt & bag, HIS top, vintage scarf, Bijou Brigite amethyst pendant, Benetton wedges

Kožený křivák je nesmrtelný kousek. Budete mi závidět, až Vám řeknu, že je úplně nový, značky Emporio Armani, z pravé kůže, a dala jsem za něj 1 800 Kč. Nedám ho z ruky! Čekala jsem na něj skoro půl roku,ale čekání stálo zato.
Dá se nosit na milión způsobů. První kombinace byl outfit na můj sobotní koncert, druhý outfit byl můj dnešní civil.
P.S. ano, miluju 3Suisses!
P.S.2 příště dám dohromady křiváka s námořníkem!

7 komentářů:

  1. ten druhý spôsob sa mi páči viac ale ten prvý je iný zaujimavý

    OdpovědětVymazat
  2. Promiň, to jsem nechtěla :-D Nejsem, náhodou! :-D Jen trošku :-)
    Strašně moc ti to sluší, na obou fotkách. Ty ať si oblečeš cokoli, vypadáš úžasně! A musím pochválit i novou fotku v záhlaví. Jsi vážně překrásná!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně se mi líbí, jak jsi neotřelá... a to je v týhle době umění!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc!
    Eliško, měla bys chlapů přednášet o tom, jak se mají k ženám chovat (a hlavně co jim mají říkat) :)

    OdpovědětVymazat