sobota 2. dubna 2011

Pupp - The Show (part one)




JaneBond headband, Love Label shoes, Leg Avenue gloves, Swarowski ring, Lindex corset, skirt made by Princezna Pampeliška (http://www.fler.cz/princezna-pampeliska)

Zpívání je můj život! Už brzy se můžete těšit na malé video z našeho koncertu, které sem píchnu hned jak mi ho kameraman pošle. Být zpěvačkou je ta nejlepší věc na světě - pódium je MOJE a já můžu VŠECHNO. Můžu si obléct COKOLIV. Nejdu na ples v jedněch šatech,ale mám několik převleků. Žádná nuda, ale dokonale dekadentní záležitost!!! Věnujte, prosím, pozornost mým řasám s peříčky! Všímají si toho i muži, takže je už co říct :)
Kapele dělám styling já, víte, jednou ze mě bude velká stylistka :)Kravata a motýlek jsou moje práce....Zítra Vás tady čeká můj druhý převlek ze včerejšího plesového večera.

6 komentářů:

  1. Co zpíváš?:) Jinak Jane Bond dělá nádherné čelenky, tak mám na jednu spadeno.)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta čelenka je dokonalá. A ta sukně! Ach!

    OdpovědětVymazat
  3. tak na to video je těším strašně moc!! :))
    a ty šaty jsou nadherne!! )))

    OdpovědětVymazat
  4. Díky díky moc :) Zpívám všechno - odmuzikálů až po Lady Gaga. Mou specialitkou jsou šansony Edith Piaf.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší, jsi překrásná!
    Na video se moc moc moc moc moc těším, jak víš, taky zpívám, a prostě... tohle si nemůžu nechat ujít :-)

    OdpovědětVymazat